.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ارشاد مازندران خبر داد؛
برگزاری دوره های سواد دیجیتالی در مازندران
برگزاری دوره های سواد دیجیتالی در مازندران

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مجتمع فرهنگی دیجیتال استان، کلاس‌های متنوعی رادر حوزه دیجیتال به منظور ارتقا سواد دیجیتالی دانش‌ آموزان و دانشجویان مازندرانی برگزار می‌کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی مازندران، حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی اظهار کرد: این مرکز در نظر دارد در تابستان پیش رو کلاس‌های آموزشی رایانه، نرم‌افزارهای گرافیکی، انیمیشن دو بعدی، انیمیشن سه‌بعدی، گرافیک گیم، تولید گیم، برنامه‌نویسی، برنامه نویسی موبایل، طراحی سایت، سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS و رباتیک در این مجتمع دیجیتالی برگزار کند.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش مازندران و با رویکرد ارتقا سواد دیجیتالی جوانان و نوجوانان در مکان‌های مجتمع دیجیتال شبکه ملی فرهنگ و کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

ابراهیمی با تاکید بر کیفیت بالای این دوره‌های آموزشی، گفت: مجهز بودن کلاس‌ها به فناوری‌ های لازم و استفاده از مربیان متخصص و با تجربه عوامل اصلی در ارتقا کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی است.

وی با اشاره به شروع تابستان و تعطیلی مدارس گفت: وظیفه ما است که از امکانات موجود به نحو شایسته‌ای استفاده شود و زمینه‌‌هایی برای ارتقاء سواد علاقمندان به مسائل دیجیتالی  فراهم شود.

ابراهیمی به پتانسیل‌های موجود در این استان اشاره و تاکید کرد: به منظور پرورش نیروهای جوان و خلاق و پر کردن اوقات فراغت انها دوره‌های آموزشی با عنوان (تابستان دیجیتالی) تدارک دیده شده است تا مکانی برای رشد و ترقی جوانان و نوجوانان و ارتقاء سواد علاقمندان به مسائل دیجیتالی باشد.

ذبیح الله کاردگر، مدیر مجتمع فرهنگی و دیجیتال مازندران نیز برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس، مسابقات پیامکی، عرضه محصولات قرآنی دیجیتال، مسابقات پیامکی، برپایی غرفه ویژه عرضه محصولات قرآنی دیجیتال در نمایشگاه قرآن استان، آموزش دوره های تولید محتوا، نقاشی دیجیتال، کارگاه های آموزشی، مسابقه وبلاگ نویسی، تور دیجیتال، فراخوان ایده های دیجیتالی، را مهمترین برنامه های اوقات فراغت دیجیتالی مجتمع دیجیتال مازندران دانست.

وی افزود: برگزاری بازی‌های جام دیجیتال در پاییز 92،برگزاری استارت آپ ویکند، رونمایی از بازی آنلاین  و سایت خبری روابط عمومی های مازندران دیگر فعالیت‌های اخیر این مرکز دیجیتالی بوده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.